Dążymy do osiągnięcia najwyższego poziomu jakości świadczonych usług starając się, by nasza oferta była dostosowywana do indywidualnych potrzeb dziecka.
Przyjętą w tym zakresie politykę realizujemy poprzez następujące cele:
-
stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych i świadomości naszych pracowników w zakresie wykonywanych prac;
-
ścisłe określanie odpowiedzialności i kompetencji na wszystkich szczeblach zarządzania;
-
diagnozę i terapię istniejących dysfunkcji pacjentów oraz zapobieganie rozwojowi wtórnych zaburzeń u dzieci z szeroko rozumianego ryzyka;
-
poznawanie i przewidywanie pojawiających się potrzeb dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi;
-
podnoszenie standardu świadczonych usług medycznych;
-
zapewnianie pacjentom sprawnej realizacji usług w oparciu o najlepszą aktualnie dostępną wiedzę.
Chcąc osiągnąć powyższe cele podjęliśmy decyzje o wdrożeniu w Dziennym Ośrodku Psychiatrii i Zaburzeń Mowy dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu systemu zarządzania jakością według ISO 9001:2000.
Kierownictwo placówki dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania, weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.
Powyższa polityka jest znana wszystkim pracownikom ośrodka oraz podana do wiadomości zainteresowanym rodzicom i ich dzieciom.
W oparciu o ogólne cele jakościowe opracowywane są cele szczegółowe, które podlegają zatwierdzeniu do realizacji. Cele szczegółowe są okresowo weryfikowane przez kierownictwo placówki.
Dyrekcja ośrodka deklaruje nadzór nad realizacją przyjętej polityki i zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich zasobów i środków niezbędnych do wykonania założonych postanowień.
Wrocław 2008-10-20 |
Iwona Mazur Dyrektor |